Lite bilder från veckan som varit..

*Innehåller annonslänk till Mekonomen*
 
 
Eftersom vi har ställt om klockan så är det ju mörkt tidigare nu på kvällarna så nu har jag plockat fram min varselväst som jag fick av Nathalie!
Erkänn att jag ser lite ut som svampbob fyrkant? Men den är väldigt effektiv iallafall 😊
 
 
En mörk höstsolnedgång i Dalfors!
 
 
Jag fotade denna under en paus på jobbet i Orsa förra veckan, Vackert eller hur?
 
 
Enda gången Molly går med på att ligga nära Sasha är när dom åker bil tillsammans 😎
 
 
Fotade denna när Philip fixade med min bil förra lördagen!
 
 
Innan vi åkte hem i söndags så var vi förbi Dennis grav så jag fick tända ett ljus.. Denna bilden tog dock Mickis när hon och hennes kompisar var där och tände ljus på lördagen.
 
Jag gick själv ner i mörkret på söndagen och det var väldigt vackert och stämningsfullt med alla ljus som var tända.
 
I fredags kväll under en kvällspromenad i furudal med Sasha..
 
Billiga Reflexvästar och även reflexscarfs till din hund hittar du Här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0