Skön dag

*Innehåller annons från Granngården*
 
 
 
 
Idag har jag varit ledig eftersom jag jobbat lördag-måndag.
Efter jobbet så har det blivit långrundor inne i Furudal med Sasha och i söndags kunde jag gå en extra lång runda eftersom månen lös upp mörkret..
Igår passade jag även på att panta all pant som jag sparat sedan jag flyttade tillbaka hit upp och som typ har legat i bilen i tre veckor! 110kr blev det 😅
Nu har jag lastat bilen med sorteringsskräp som jag tänkte åka till återvinningen med imorgon efter jobbet.
 
Jag sov till kl. 10 imorse (hade ställt klockan annars hade jag sovit hela dagen😂). Det blev en långrunda i regnet med Sasha och sedan så har jag mest tagit det lugnt och fixat lite med tvätten osv. men jag har även filat ner alla klor på Sashas framtassar med den nya klofilen och även fått fila lite på flera av Mollys klor utan större protester så det verkar lovande! 🙂
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0