Äckliga älgflugor och gratis mat för 500kr!

 
Idag tog jag det här fotot i Orsa och gjorde någon väldigt glad 😊
Synd bara att den inte blev riktigt rättvis då dimman låg tät över vattnet.
 
Jag jobbade min 4e förmiddag idag och var konstigt nog inte så trött idag som jag trodde att jag skulle vara men det kanske kommer imorgon? Jag fick ju 6 förmiddagar på raken då det fattas folk i hemtjänsten men jag får tredagars ledigt över helgen istället och det är ju inte så tokigt eller hur?
 
Idag när jag kom hem så hade jag lite att pyssla med så det blev bara korta rundan med hundarna och sedan lite bollkastning med Sasha i trädgården.
 
För övrigt så hittade jag satans otyg i håret igår.. dvs. en älgfluga! Fyfan vilka äckliga kryp!
Det är ungefär som när man sett en fästing eller pratar om löss man går och kliar sig hela tiden för att man inbillar sig att det kryper.. yeeek!
 
Få 500 kr att handla mat för när du tecknar elavtal Här!(Gäller hos Willys, Coop, Hemköp eller City Gross) Erbjudandet gäller tom. 31/12-20!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0