Försov mig..

*Innehåller annons för Buttricks*
 
 
Så här vacker utsikt har vi på mitt jobb ibland och man ska väl inte klaga eller hur?
 
Imorse försov jag mig och vaknade 06.55 så att jobba sex förmiddagar på raken kanske inte var det smartaste jag har tackat ja till?
Fast jag är rätt stolt över att jag var prick 8 framme på jobbet och då har jag nästan 5 mil dit! 😂
 
 
Efter jobbet åkte jag och handlade eftersom jag ska vara ledig i tre dagar nu och sedan så gick jag en långrunda med Sasha som vanligt.
 
 
 
I helgen hoppas jag få en massa vettigt gjort här hemma och det ska bli så skönt att vara ledig efter dom här dagarna haha.. Men vi har haft väldigt roligt på jobbet iallafall 😉
 
Snart är det halloween så missa inte 20% rabatt vid köp över 300kr!
👇
 
 
Ange kod: Buttericks20
 
Gäller tom. 1/11-20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0