I samarbete med Buzzador!

 
I fredags så åkte jag och Mickis till Eskilstuna för att umgås med familjen och på fredagskvällen så passade vi på att göra pannbiff av Anamma formbar färs av ärta som jag testar åt Buzzador!
 
 
Vi passade även på att använda Planti cooking fraiche natural som jag också ska testa genom Buzzador!
 
 
Färsen var riktigt tacksam att blanda ihop och såg ut som riktig köttfärs nästan 😊
 
 
Så här såg dom färdiga pannbiffarna ut!
 
Nathalie som enbart äter vegetariskt tyckte att dom var ganska okej men att vi borde ha kryddat dom mer och jag kan bara hålla med!
Mickis och Sabina tyckte inte om dom alls..
 
Har någon av mina läsare testat färsen och kan tipsa om någon bra kryddning?
 
Vill du också bli testpilot åt Buzzador?
 
 Här! 👆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0