Killar är ju ganska bra att ha..

*Innehåller annonslänk för ABSwheels, bythjul, svenskagummihuset &  dack-online*
 
 
Imorse hade det snöat lite grann och det var snorhalt ute så när jag var framme på jobbet så frågade jag Carl om han kunde hjälpa mig med vinterdäcken när jag slutat och det kunde han såklart 😊
 
Tanken var ju att jag skulle klara mig med sommardäcken i två veckor till då jag ska byta bil men det ska tydligen snöa en hel del under dom här veckorna..
 
Så ibland är det ju tur att man har en svärson som kan hjälpa till iallafall för jag tänker ju inte skaffa mig någon egen karl!
Sen så kan jag ju egentligen byta däck själv men skulle bara oroa mig över att jag inte är stark nog så jag skulle tappa hjulen och låter jag någon annan byta och jag tappar ett hjul så är det ju liksom inte mitt fel eller hur? hahaha
Jag har faktiskt tappat ett hjul en gång efter att ha bytt däcken i ett däcktält.. lite oproffsiga då dom förmodligen glömt att dra bultarna helt.. som tur var så upptäckte jag det direkt nästan så jag körde inte så fort.
 
Nya däck och fälgar till bilen hittar du här, här, här, och här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0