Man har kul nästan jämt ;)

*Innehåller annons för Adrecord*
 
 
Idag så tog jag tag i den här röran!
Här har jag ändå tagit ut en säck hundmat och en stor flyttkartong som var full med saker.
Lägg märke till Molly som är mitt i röran och letar fynd i form av hundmat som matte spillt 😉
 
Jag har ordning och redan omkring mig här hemma eftersom jag är själv nu och kan ha det som jag vill ha det utan stök osv. (fast kattungen stökar omkring en del).
Men mina två förråd här inne ser typ ut så här, för här hamnade alla grejer "som ska vara där" när jag flyttade in och sedan så har jag inte hunnit med att fixa det då annat som syns har varit prio och så har jag ju såklart varit där och rört om i röran under tiden.  Men nu fick jag arselet ur vagnen och fixade det!
 
 
Efter!
Lite skillnad eller hur?
Nu är det lite mer överskådligt och jag hoppas att det fortsätter vara så 😉.
 
När det är dax att plocka fram lite adventsljusstakar så ska jag fixa det andra förrådet för där har jag julgrejerna men det är inte alls lika stökigt.
 
 
Jag hann även med lite brödbak medans jag fixade förrådet 😊
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0