Mys med familjen <3

 
Fredags kvällen tillbringade vi som sagt med Nathalie, Alex och lille Amadeus!
Bilden är dock ifrån i somras..
 
 
På lördagen så åkte jag Sabina och Mickis och handlade med Jasmine och sedan så blev det plockmat och det superroliga spelet "Bad jokes" hemma hos Jasmine och Wille..
(Jag var en aning ironisk när jag sa "superroliga".. dåliga skämt ska vara roliga så man börjar skratta åt dom men dessa var typ.. jaha ok.. nästa.. haha.. Vad ni än gör så köp inte spelet!)
 
Men vi hade faktiskt kul ändå fast vi envisades med att spela det där spelet i flera timmar 😄
 
 
Söndag morgon vaknade jag 8.30 efter 4 timmars sömn av Sabinas hemska grannar som för en massa liv och när vi väl vaknat till liv båda två så gjorde vi iordning oss och hämtade upp Mickis hos Jasmine och åkte hem till Nathalie och umgicks innan vi åkte hemåt.
 
Vi passade på att åka förbi Dennis grav och tända ett ljus innan vi åkte vidare mot Dalarna..
På väg över kyrkogården så kände jag av min panikångest och tårarna var nära men eftersom Mickis inte varit dit förut så kände jag att jag var tvungen att försöka hålla mig neutral..
 
Väl framme så kastar sig Sasha fram emot graven och nosar på stenen precis som att hon sa hej.. hon har ju varit min följeslagare dit men vi har inte gått dit sedan dom satte dit bilden på Dennis förra sommaren för det blev för mycket för mig.. 
Medans vi står där så ställer sig Molly som är med oss dit för första gången och blir helt frånvarande.. Hon hoppar till och ser förvånad ut när vi ropar på henne, så det kändes som att hon visste på något sätt..
 
Väl i bilen så fälls mitt ryggstöd framåt så jag får en knuff i ryggen.. Jag och Mickis bah.. okej hej Dennis.. haha
 
Hemresan blev lite halvdramatisk då vi råkade ut för stormen Alex tror vi men mer om det imorgon för nu ska jag sova!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0