Nackvärk från hell och lite bilder!

*Innehåller annonslänk ifrån Lamp24SE*
 
 
Sasha i strålkastarljuset😊
 
Det har blivit lite dåligt uppdaterat här dom senaste dagarna då jag vaknade upp i fredags på min lediga dag med nackvärk ifrån hell.. Jag får ju ont i nacken ibland och då kan jag inte ens vrida på huvudet utan att vända på kroppen samtidigt och det får jag väl tacka älgen som hoppade på vår bil 2016 eftersom det har kommit sedan dess när jag gör saker utöver det vanliga. (det blev en sjukt lång mening insåg jag haha)
 
Värken gör mig väldigt trött så har bara orkat jobba och sedan inte orkat sitta så mycket vid datorn.. Jag klappar mig själv på axeln för att jag orkade jobba hela helgen faktiskt!
Nu börjar det dock släppa så förhoppningsvis är nacken okej till helgen då jag blir tredagars ledig igen eftersom jag fick lov att jobba tisdag istället för fredag den här veckan, så jag får sex förmiddagr på raken med ont i nacken! Erkänn att ni blir lite avundsjuka?
Tur vi har väldigt kul på jobbet iallafall 😉
 
 
Molly försöker få Kalle att flytta sig ifrån stolen men han tycker det är mysigt när Molly kommer och lägger sig hos honom 😂
 
 
En bild över badplatsön som jag tog idag.
 
 
Ifrån en annan plats.. Vackert eller hur?
 
Missa inte!
10% extra rabatt på prisreducerade artiklar Här! När beställningsvärdet överstiger 750 kr. Erbjudandet gäller endast till 14.10.2020. Fraktfri leverans inom Sverige!
Kod: SE20-HOST10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0