Dryg

*Innehåller annons för Hallon*
 
 
Idag är jag ledig så nu hinner jag med att blogga lite då jag har jobbat kväll i tre dagar och prioriterat sovmorgon och hundpromenader 😉
Och dom två senaste kvällarna jobbade jag dessutom i hemtjänsten och då slutar vi inte fören 22.30.
 
Bilen gick såklart inte igenom besiktnigen eftersom mina bilmekaniker slarvat med det som skulle lagas och eftersom bilen lät som fan så hade jag inte räknat med att den skulle gå igenom heller...
Men men.. nu får jag köra i två månader till iaf...
 
Sen så är min kattunge ganska billig just nu om någon känner sig manad för han är superkelig och ska vara på mig hela tiden men så vill han gärna bitas lite också, eller ja ganska mycket faktiskt ^^
Och försöker jag äta något så får jag sitta och "kasta" undan honom typ 2000 gånger..
Vet inte om jag haft en sådan dryg kattunge förut faktiskt? haha
Just nu ligger han i mitt knä och biter i haken till dragkedjan på datastolen.. visste inte ens att det fanns en hake eller dragkedja fören nu..
Han lugnar väl ner sig får vi hoppas?
 
Nu tittar solen fram här så nu ska jag fixa mig och ta dagens långprommis med Sasha innan det är dax att göra lite vettigt här hemma!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0