En vacker "grå" dag!

*Innehåller annonslänk för Adrecord*
 
 
 
 
 
 
Här kommer lite bilder ifrån dagens promenix med Sasha!
 
Idag har jag varit ledig och jag gick inte upp fören kl. 11 för jag var helt slut efter en händelse på jobbet igår.. Men nu har jag upplevt det iallafall så nästa gång tar jag det förhoppningsvis lite bättre! Även om jag tror att det inte märktes så mycket utåt så hade känslorna krig inombords men nu är det gjort!
 
Det ända "vettiga" jag gjort idag är väl att ha satt upp en liten egenfixad gardin för det lilla fönstret i baren så inte lastbilschaffisarna kan se rätt in här när jag är naken haha..
 
Tjäna pengar på din blogg här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0