Hösten kom som ett brev på posten..

 
Idag efter jobbet så lyckades jag lura med Molly ut på "lilla rundan" på ca. 1km och nu är det verkligen höst ute och löven börjar ändra färg 🙂
Sasha matchar ju bra eller hur?
 
 
Lite svårfotade hundar då den ena tittar bort och den andra fick upp ett spår som var intressantare än att lyssna på matte 😉
 
Efter den här lilla rundan så gick jag ytterligare 3,5 km med Sasha så hon fick en ordentlig promenix idag!
 
Jag hade lite extra energi idag då jag fått hem ett brev om att kronofogden inte kommer göra några ytterligare försök att sälja huset då dom anser att det inte går! 🤘
 
Gratis film under ruggiga höstkvällar i 2 veckor hittar du här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0