Jag saknar dig!

 
 
Igår på jobbet fick jag höra att jag alltid är så glad och hon som sa det förstod varför, för hon visste lite grann om vad jag hade varit med om och så berättade hon att hon varit med om ungefär samma sak..
 
Men saken är den att ja jag är glad.. glad att leva ett liv som jag trivs med och glad att jag har ett jobb som jag trivs med och dessutom så har jag jättebra arbetskamrater överallt där jag jobbar!
Och utan mina djur och barn så skulle jag inte klara mig heller även om tre av barnen finns långt bort så finns dom där för mig 💓
 
Jag har lärt mig att man ska vara glad över det man har och försöka se det ljusa på saker och ting och inte hålla på att gnälla för småsaker för det hjälper ingen..
 
Mitt liv kommer bli bättre även om det kommer ta tid men vi lever ju bara en gång eller hur?
 
Men även om jag är glad utåt så är jag ju såklart inte det hela tiden utan ibland så känner jag exakt som han som sjunger i videon!
 
Jag saknar honom så sjukt mycket men hatar honom för det han gjorde!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0