Möbel och bilfix deluxe!

*Innehåller annonslänk för Mekonomen*
 
 
Idag var planen att Carl skulle fixa min bil inför besiktningen imorgon inne hos dom i Furudal och så skulle vi grilla med!
Så i väntan på att Mickis skulle höra av sig så tänkte jag att det är bäst att få lite "vettigt" gjort här hemma också så jag målade den här förvaringsmöbeln en omgång..
 
Sabina målande det som syns på bilden för 3år sedan åt Mickis sen blev det inte av att dom avslutade målningen. Planen är att ha den ute på verandan att förvara hundleksaker och annat i som är bra att ha tillgängligt där ute 😊
 
 
Jag passade även på att baka grahamstekakor och mitt i det så ringde Mickis och till slut så kom dom fram till att komma hit istället!
 
 
Kalle är inte min bästis efter den här dagen då han gjorde sitt bästa att vara "mr pain in the ass" både under målningen och bakningen haha.. Tyvärr så blev bilden suddig då han inte kan vara stilla men man ser ju vart han har varit iaf..
 
 
Jag blev tillsagd att köra upp på dessa men vågade inte gasa tillräckligt så Carl fick göra det istället och jag och Mickis skulle då stå och hålla emot ramperna med våra fötter... ganska otäckt om du frågar mig haha.
 
 
När Carl fixat med avgasröret så fick jag och Mickis dessa fina svarta handskar och Mickis vinkade till en nyfiken granne så nu är väl snacket igång med tanke på att jag tydligen är så kriminell 😎
 
 
Resultatet när vi smetat klart över den nya balken som killarna svetsat dit.
Himla snyggt eller hur? 😜
 
 
Carl grillar med min värdelösa grill enligt honom.. men dom fick ju min och Dennis grill så atte... 🤓
 
 
Sen så kom jag fram till att det kommer bli jättemycket snö i år för min rönn har inte ett ända bär!
Helt ärligt så hoppas jag på 150cm som vi mätte upp vintern 17/18 för visst var det ganska drygt med skottningen men vi har många roliga minnen ifrån den vintern 😊
Lite kaos i vardagen som ingen kan göra något åt är bara komiskt enligt mig haha.. mycket gnäll var det på vissa men vad tjänar det till egentligen?
 
 Fixa bilen här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0