Nybakat och Gosegrisen

*Innehåller annons för Adrecord*
 
 
Idag efter jobbet så passade jag på att baka lite bröd eftersom det regnade ute.
Sasha var dock rastlös så det fick bli bollkastning i trädgården och då spelade det ingen roll att det regnade på henne, hon som annars tycker väldigt synd om sig själv när vi är ute och går i regnet även om hon har regntäcke på 😂
 
 
Igår så putsade jag alla småfönster och ställde ut korgar åt katterna i tre av dom.. Denna har jag dock vänt på eftersom den var solblekt på ena sidan..
 
 
Katterna gillar dom här små fönstrena men i badrummet som det här fotot är taget så kommer dom inte få en korg, för där är dom portade då Pelle envisas med att kissa i duschen 😐
 
Självklart så ska båda in och passa på att ligga där så fort dörren är öppen..
 
 
Min lilla gosegris Molly 💓
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0