Ok jag erkänner..

*Innehåller annonslänk för Byggmax och Beijerbygg*
 
 
Idag har jag varit ute på min vanliga runda runt Dalfors eftersom det pågår älgjakt i skogen här så då är det bäst att hålla sig borta ifrån skogen.. Men rundan är iaf 4,5 km så det får duga.
 
Sedan så har jag försökt fixa lite utomhus för det har ju varit jättefint väder idag!
Först så skulle jag sätta för "grindhålet" som vi gjorde åt hästarna mot skogen men min avbitartång var för klen för fårstängslet så den idén fick jag ge upp ganska fort. (det är för övrigt Mickis fel att jag köpte den då hon ansåg att den var superbra eftersom den hade många funktioner och var liten och söt.. haha).
 
Sedan så gav jag mig på att sätta upp gångjärnet till dörren på bilden, Den har fått sig en kyss i en storm när huset stod tomt och gångjärnet fick jag upp men sedan så satt ju dörren som berget i det nedersta gånggärnet + att jag är för liten och klen så den idén fick jag också ge upp..
Så tyvärr så måste jag väl erkänna att ibland hade det ju varit bra med en karl i huset kanske?
 
Men jag har iaf lagat den lilla grinden vid huset som var helt trasig så nu kan inte Sasha hoppa ut den vägen när hon hör någon på framsidan 😎
 
Allt för bygg här och här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0