Vacker höst och möblefix!

*Innehåller annonslänk för Lindex*
 
 
Så här såg det ut utanför mig idag 🙂
 
 
Ifrån bilvägen när man kommer in i Dalfors!
 
 
Min trädgård nu ikväll 😊
(tvättlinan vart ju fin tvärsöver haha..)
 
 
Idag har jag gått en långprommis som vanligt med Sasha och så har jag fixat med lite papper mm.
 
Sedan så har jag målat klart den här förvaringsmöbeln som jag ska ha här på verandan.
Såg efter att jag tagit bilden att jag kanske borde måla undersidan på soffan med. 😉
Soffan hittade vi i garaget här efter att vi flyttat in och Dennis tyckte den var skräp men det tyckte inte jag så jag piffade till den med lite svart färg istället för det avflagnande gula.
 
 
Perfekt med lite förvaring utanför dörren!
 
Sedan så vill jag bara tipsa om att nu när det blir kallare ute så hittar du 20% på hela sortimentet här
Och dessutom så får du ta tre och betala för två på hela stumpsortimentet!
 
Båda erbjudanden gäller tom. 27/9-20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0