Varför gnälla?

*Innehåller annons för Doktor.se*
 
 
Peuwww.. nu har jag avslutat mina fyra förmiddagspass denna vecka och det ska bli så himla skönt att vara ledig i helgen!
 
Egentligen så skulle jag, Mickis och Carl ha åkt till Eskilstuna i helgen men vissa ska alltid krångla till det så himla dant så det blev inte så.. Förhoppningsvis får jag en del gjort hemma istället!
 
Vi pratade om att det gnälls för mycket på folk idag på jobbet så säger bara så här.. sluta med det och försök se det ljusa på saker istället! Okej? 😉
 
Jag har varit nybörjare på jobbet idag då jag var på en avdelning som jag skolade in på i Juni och sedan inte har fått jobba där fören idag men det styrde min duktiga kollega upp även om hon hade 1000 andra saker för sig på två andra avdelningar.. haha
 
Det här jobbet i poolen är nog bland det roligaste jag gjort under min vårdkarriär och jag trivs verkligen med det 🙂
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0