Björn i skogen och inredning!

 *Innehåller annonslänk för Lamp24*
 
 
Idag mellan 10 och 15 så skulle DHL komma med min nya soffa och lite annat som jag beställt för ett presentkort som jag fick av mina barn i julas. Kl. 9 ringde dom och sedan så var dom här ganska exakt kl.10! Så skönt att slippa sitta hemma och vänta 😊
 
 
Innan jag satte igång med att bygga möbler så tog jag med mig Sasha ut i skogen på en 7,6 km lång runda!
 
 
Jag hittade inga kantareller idag men däremot så sprang vi på en ordentlig hög björnspillning, Jag försökte spana lite extra mellan träden då det var god sikt men såg ingen björn 😟
 
 
Sasha som håller ett öra framåt för att hålla koll på omgivningen och ett öra lite bakåt för att lyssna på vad matte säger 💓
 
 
Väl hemma så var det dax att ta tag i detta.. rummet har tidigare varit inrett som bar men dom möblerna står ute i uterummet, så nu ska detta bli ett extra gästrum istället!
 
 
Nu är det så gott som klart förutom lite småfix!
Tex. så måste jag hitta gardinstänger till det lilla fönstret och byta kontakt på en lampa som ska upp istället för den fula som hänger där nu.. Ev. så hänger jag upp en liten tv på väggen med om jag hittar någon billig på nätet eller på loppisrundan som ska vara runt om i bygden i helgen.
 
Här hittar du just nu lampor och annan belysning med upp till 60% rabatt!
Gäller tom. 2021-12-31.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0