Har fått en del gjort idag!

*Innehåller annons för Beijerbygg*
 
 
Idag gick jag 5km rundan runt Göringen med Sasha trots att hon löper fortfarande men jag pallade inte gå byrundan idag igen... Men jag spelade musik på Spotify för vargarna så alla var glada 😉
Bilden visar hur det ser ut när man kommer in i våran fina by!
 
 
Efter en stunds vila så var det dax att ta tag i tröskeln på verandan som nog aldrig någonsin sett speciellt rolig ut.. den vita färgen är jag som spillt men resten får vi skylla på tidigare ägare som inte verkade bry sig så mycket. (bilden är efter att jag tvättat tröskeln).
 
 
Efter!
 
 
Efterbild på hela tröskeln..
 
 
 
Sedan så tog jag tag i en grej som jag dragit på väldigt länge då jag hatar glas, men nu hade jag skaffat mig trädgårdshandskar med gummerad insida så då vågade jag försiktigt lossa alla bitar.
Jag har till och med funderat på att sätta en skiva över så glaset försvinner haha..
 
 
Resultatet efter att jag putsat dom tre fönster som blev kvar!
Vi får se om jag kanske ändå sätter igen det här fönstret för värmens skull..
 
 
Sen så har jag hunnit med att måla båda dörrarna på insidan en vända.. Bilden är inte riktigt rättvis för dörrarna ser riktigt förj*vliga* ut, det har ju trots allt varit bensinmack här för väldigt länge sedan..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0