hundbad och lite fix och trix!

*Innehåller annonslänk för Vetzoo*
 
 
 
Idag så har jag försökt att få Sasha att hoppa i poolen och det funkar så länge hon har bollen som lockbete.. jag som trodde hon skulle ha Amstaff fnatt i den men det kanske kommer?
 
Sen så har jag passat på att klippa gräset och tvingat mig själv att ligga i solen i nästan en och en halv timme eftersom det ska bli sämre väder nu framöver 🙂
 
Jag har även målat ett varv på dörrarna och listerna men inte helt utan missöden för Sasha sprang ut och skällde ut en sommargästs pitbull men det gick bra som tur var.. Det slutade med att hon fjantade omkring böjd som en ostkrok och fjäskade, sen när vi kom in så skämdes hon jättemycket haha.. Under tiden jag målade kom även en granne fram och berömde mig för att det blir fint och sådant är ju väldigt kul att höra 🙂
 
 
Idag har jag även gått ett varv i trädgården och kunnat plocka röda vinbär, hallon och körsbär så det fick bli ett litet mellanmål med mjölk och lite socker 😋
Synd bara att jag har massvis med mörka fina körsbär som växer för högt för att jag ska kunna nå dom.. det är lite tveksamt om jag vågar ställa mig på en stege faktiskt för då trillar jag väl ner och byter svanskotan igen...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0