Måla golv och covidtest!

*Innehåller annons för Vetzoo*
 
 
Eftersom det har varit två regniga dagar så har jag börjat måla golvet i gästrummet!
Först så tänkte jag att jag skulle måla en liten bit och sedan flytta över sängen dit den ska stå men det slutade med att jag sköt sängen så långt bort det gick så nu  jag har jag hunnit måla nästan hela rummet 3 gånger (bilden är tagen under strykning 1).
 
 
Självklart så hänger mina djur med mig där jag är så när jag målar på övervåningen så hänger dom i soffan (Pelle satt i fönstret) 😉
Molly har vait väldigt frusen dom här dagarna så hon får ha sin sticketröja på sig.. 💓
 
 
Idag när jag skulle ut med Sasha så möts jag utav det här..
Man undrar ju vad som hänt? Men det kanske var räven som tog den? Jag tänkte att jag tar hand om det när jag kommer hem ifrån Rättvik och då satt det en annan fågel och åt på den så jag antar att naturen fixar bort den..
 
 
Jag fick även ändra planerna idag lite och åka med Mickis till Rättvik för att hon har blivit sjuk och var tvungen att ta ett covidtest eftersom hon jobbar som personlig assistent.
 
 
Sasha spanar efter fåglar 💓
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0