Måla som en tok.. Man har ju semester!

*Innehåller annonslänk för Beijerbygg*
 
 
I tisdags var jag och Mickis iväg till Mora och handlade lite så nu kan jag fixa mera eftersom jag har semester 😉
 
 
Igår målade jag klart sista varvet och var sysselsatt i 7 timmar!
 
 
Nu har jag bara ett varv kvar att måla på elementet!
Molly tyckte det var kallt eftersom jag var tvungen att ha fönsterna öppna när jag målade dom så hon fick ha på sig sin sticketröja 😊
 
 
I det här hörnet ska det upp en tapet och sedan ska jag måla golvet ljusgrått.. så jag är inte färdig än på långa vägar men idag så blir det nog inte så mycket gjort inomhus eftersom det ska vara bättre väder idag.
 
Men först hoppa i duschen och sedan gå en långpromenix med Sasha för igår blev det bara bollkastning som för övrigt hade kunnat sluta riktigt illa då hon sprang in med full kraft i mitt underben.. jag såg framför mig hur jag låg där med brutet knä eller höft haha.. Och inte ramlade jag heller som Mickis brukar göra så bevisligen så har jag starka ben iallafall 😎
 
Köp färg här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0