Molly mår bättre och måla måla..

*Innehåller annons för Beijer bygg*
 
 
Molly mår bättre idag men hon har väckt mig flera gånger inatt och man märker att hon är sjuk när hon till och med låter Sasha krypa nära henne i sängen för det brukar hon inte tillåta.
Men nu har hon fått enbart ris att äta och hon har inte behövt springa ut sedan 11 tiden så jag håller tummarna för att det går åt rätt håll nu.
 
 
Idag blev det en långpromenad med Sasha också och tummen läker förvånansvärt fort faktiskt, även om det glipar lite fortfarande men det fungerade att hålla i kopplet iallafall och Sasha höll sig väldigt lugn som tur var.
Utefter gamla Faluvägen så hade vi en stig av sådana här fjärilar framför oss hela vägen 😊
 
 
Efter promenaden åkte jag in till Furudal för att handla lite och hämtade några matlådor hos Mickis och så skjutsade jag henne till jobbet.
När jag kom hem så rengjorde jag elementet i rummet som jag håller på att måla och målade panelen bakom + elementet en vända så nu är all furu förutom golvlisterna målat minst en gång.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0