När man tröttnar på att grannarna gluttar i ens postlåda...

*Innehåller annonslänk för Gardenstore & Beijerbygg*
 
 
I helgen var det byloppis här i bygden och mina grannar som anser att jag är kriminell eftersom jag tydligen har ärvt den titeln efter Dennis?
(Deras föräldrar är nog syskon...Stirrar med öppen mun när hon åker förbi här med och det tyder på att allt inte står rätt till där uppe...) Ja dom hade iallafall loppis i helgen och satte ju såklart en extra skylt så den visade in på min gård så jag tog ju såklart ner den på lördagen.
På söndagen så var gubben ute och satte upp skylten på "rätt sida" förmodligen vågade han inte sätta den på min sida eftersom jag var ute men han kunde då med att öppna min brevlåda när han gick förbi!
Sen så var dom dit och satte upp en skylt som pekade direkt på mitt hus när jag gått in...
Den hamnade i diket på andra sidan vägen då jag inte vill ha in en massa folk på min gård som hundarna skäller på. (+ att det var dom för dom har inget utanför mitt hus att göra).
 
Jag la ut en fråga i Furudal köp&sälj och fick tag i den här fina lådan med lås på men dom bodde på nr 9 så jag målade över den med en fet etta! 🤣
 
 
Himla snyggt vart det!
 
Låsbara postlådor hittar du här och här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0