Härlig promenix

 *Innehåller annons för Vetzoo*
 
 
Idag har jag inte gjort många knop här hemma utan tar tag i målandet imorgon igen!
 
 
Men nu är det bara hörnet där sängen står kvar att måla! 😊
 
 
 
Sasha har en morgonritul.. först så gör hon det hon ska sedan så springer hon till grinden och studdsar utefter staketet och skäller med rest ragg på absolut ingenting.. Sedan så slutar hon direkt när jag säger åt henne och då ställer hon sig så här och smyger lite grann en stund istället 😂
 
 
Eftersom vädret var helt ok idag så blev det en ordentlig långpromenad på 8,5km och Sasha var väldigt road och lite "på tårna" varför vet jag inte riktigt haha..
 
 
På hösten måste man fota en flugsvamp...
 
 
Jag lyckades fota en fjäril med 😊
 
 
Snart hemma 😊
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0