Promenix och slutmålat!

 *Innehåller annons för Vetzoo*
 
 
Igår var det perfekt väder för en långpromenad så vi gick ut till Göringen och vände, det är 5,5km fram och tillbaka. Åker man till Dalfors någon gång så kan denna lilla fina välbevarade gamla tågstation kanske vara värd ett besök? Jag tycker att det är lite synd att inte någon tar tag i stationen och gör något mer turistvänligt av det..
 
 
Är man ute på Göringen så måste man upp på lastkajen och spana!
 
 
Sasha kollar in en fjäril eftersom hon är nyfiken på allt som rör sig och när det är så här små djur så är det helt ok då är hon lugn och fin.. Men på vägen hem så sprang det värsta tänkbara djuret över vägen och det var en ekorre! Hon blir fullkomligt hysterisk när hon ser ekorrar för när vi bodde i lägenhet på 3e våningen i Eskilstuna efter Dennis bortgång så hade vi en ekorre som sprang på fönsterbläcken och kikade in på hundarna varje dag, jag tror den retades faktiskt haha..
 
 
Hemma igen..
 
 
Sen så målade jag klart sista vändan på insidan av dörrarna och alla lister 😊
 
 
Dörrarna före!
(Jag började måla och så kom jag på att jag glömt att ta en förebild 😉)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0