Coronakalas, hundbad och lite fix!

 *Innehåller annonslänkar till Granngården & Vetzoo*
 
 
 
 
Igår åkte jag och hundarna in till Furudal för att bada bla. och så här ser det ut när Sasha hoppar ifrån bryggan.. Det är ju lika bra att ta i ordentligt så man kommer riktigt långt eller hur?
 
 
 
Här hoppar hoppjerkan i vattnet ifrån stranden 😊
Flytväst till din hund hittar du här och här!
 
 
Efter badet så bjöd Mickis på lax med potatis och hollandaisås. (Vi kryddar laxbitarna med curry och kan starkt rekommendera det!)
Sedan så blev det 1års kalas för mitt barnbarn Amadeus via videolänk på Skype för att dom ville vara försiktiga pga. Corona men hade jag kunnat köra så långt så hade jag såklart försökt åka dit i helgen men nu är det som det är..
 
 
Molly passade på att gosa med Mickis och så var hon lite orolig över att hon hörde röster med som hon kände igen men ingen kom.. haha
 
 
Idag har det regnat men jag har iallafall ägnat eftermiddagen åt att fixa en bänk till verandan av en bred gammal planka med barken kvar på båda sidorna. Nu ska den bara lackas och sedan så är jag nöjd tror jag.. Fast det ska ju målas vitt en vända till och så måste jag måla golvet med eller lägga plattor kanske?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0