Dåliga dagar..

*Innehåller annons för Cmore*
 
 
 
Jag har haft några riktigt dåliga dagar då jag inte orkar gjort många knop..
Jag drömmer helt sjuka grejer på nätterna och sover dåligt men idag har jag iallafall gjort mig iordning och åkt in till Mickis med hundarna.
 
 
 
Tanken var att vi skulle äta frukost ihop och sedan skulle jag gå ut en sväng i furudal med Sasha men det fick bli ett bad istället då himlen var väldigt mörk och Mickis åsk och blixtapp talade om att det var oväder på gång.
Eftersom badet inte var planerat så hade jag ingen flytväst med åt Sasha så jag passade på att filma "sälen" så kanske ni förstår användandet av flytväst.. haha
 
 
I söndags målade jag en vända på verandan med så nu ska det bara målas en gång till sedan är det klart! Men det börjar likna något iallafall och det blir ett riktigt ordentligt lyft för huset 😊
 
 
Förebild
 
Tips vid dåligt väder under semestern!
👇
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0