Det var en fraktur

 *Innehåller annonslänk för Vetzoo*
 
 
Igår fick jag äntligen besked skriftligt på vad som gjorde ont och även om jag har misstänkt att det är trasigt så känns det ändå lite sjukt att man kan bryta sig av att välta med en stol.. haha så j*vla dumt!
 
Jag har också tagit en funderare och insett att man kanske inte är någon superwoman som behöver spela allan och jobba fast det egentligen inte fungerar helt ut så jag kammade till mig och sjukskrev mig igen så det får läka ordentligt.
 
 
Igår hade jag som sagt lite ondare igen så det blev en lite kortare promenad på 4,5 km och ett dopp i sjön  för Sasha istället. Efter det så började jag grundmåla altanen på framsidan och hundarna envisades med att vara med och ligga och spana ut mot vägen 😊
 
 
Idag har jag målat klart med grundfärgen så nu är det bara resten kvar och det går som sagt inte så fort men det är skönt att ha något att göra då det gör mest ont när jag sitter.
 
På eftermiddagen åkte jag in en sväng till Furudal och träffade Mickis och passade på att handla lite..
 
 
När jag kom hem så tog jag med mig hundarna ner till sjön och kastade lite boll åt Sasha.
Detta är verkligen den perfekta motionen när det är varmt ute och så får hon använda huvudet lite också då hon får träna på kommandon som "stanna" "sök" "höger" "vänster" osv.
Bollen som både är hållbar och flyter hittar du här!
 
 
Molly vägrade följa med in efter badet men det var inte så roligt att vara utelåst 😉
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0