Lite fix och foton ifrån dom senaste dagarna..

 *Innehåller annonslänk för Vetzoo*
 
 
Dom senaste dagarna har jag haft riktigt j*vla ont i nacken vilket jag får ibland och nu har det varit värre än vanligt.. Så har det varit sedan vi krockade med en älg 2016 lite då och då när jag har gjort saker som jag inte brukar göra så ofta men nu har det varit värre sedan jag bröt svanskotan, gissar att det kanske är för att jag sitter snett? Ingen aning men det är inte kul att ha ont i nacken iallafall det kan jag lova.
Sedan så börjar jag bli riktigt less på att gå hemma men jag är ju så illa tvungen och nu har det varit så varmt med så det har inte blivit några långpromenader heller..
 
Men nu ska jag sluta gnälla för jag är ingen gnällspik egentligen haha.. Tex. så skrattade jag högt åt idioten som kunde med att skratta åt mig för videon på mig när jag kastade boll åt Sasha.. Jaaa jag är fullt medveten om att jag både såg pluffsig ut och gick konstigt men mitt självförtroende är lite bättre numera än att jag ska deppa ihop för att en nar***** ska skratta åt mig när jag har "tråkveckan", har ätit gluten, har satan i gatan ont i nacken och har tappat håret pga. av coronan och dessutom går konstigt för att jag är livrädd att bli omkullknuffad och trilla av plankan eller bryggan när jag har brutit svanskotan osv. 
Jag lovar att jag kommer bli fullt återställd under alla punkter! 😜
Jag går inte runt och tror att jag är något iallafall...
 
Nog om det! Bilden föreställer plattorna utanför verandan i trägården före rensning.. det tog mig tre tillfällen att fixa klart då jag måste sitta på sniskan och det blir ganska jobbigt en längre stund.. 😉
 
 
Efter! (fast ska jag erkänna så tog jag bilderna efter omgång två så jag har lite kvar här).
 
 
Och detta är mitt nästa project!
Någon som kan gissa vad det ska bli? 😜
 
 
Jag, Mickis och Sasha har badat inne i Furudal nästan varje dag! Eller inte jag för jag har ju tråkvekan men dom två är som fiskar i vattnet..
 
 
Pelle älskar att ligga ute på verandan och igår så låg han och lipade åt mig 😊
 
 
Mitt lyckopiller 💓
 
 
I onsdags innan regnkaoset kom så var Mickis här med sin kompis Jessica och hennes tre hundar av rasen Alaskan malamute (Hon samlar på dom), Jag lyckades få med dom på bild alla fem efter väldigt många försök! 😊
 
Badkaret i bakgrunden ärvde hästarna av oss men nu har jag lite funderingar på att gräva ner det i trädgården så hundarna kan busa i det, frågan är bara var? 😏
 
 
Eller så köper jag en hundpool?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0