Rensat och plockat!

*Innehåller annonslänk från Verktygsproffsen*
 
 
Igår kväll vid 21 så var både jag och Sasha rastlösa så jag tog med mig hundarna till mitt kantarellställe och det hade kommit upp mer än förra gången så jag plockade dom i en medhavd bajspåse! (mycket praktiskt om du frågar mig) 😉
Sen så gick vi en liten runda och när vi kom hem så fixade jag iordning svampen.
 
 
Färdigrensat!
 
 
Förvälla 😊
 
 
Sedan så gjorde jag en kantarellstuvning som jag hade tänkt göra varma mackor på idag men så bjöd Mickis mig på middag så det får bli imorgon istället, Men den som väntar på något gott kan ju inte vänta för länge sägs det ju?
 
 
Idag blev det rensning av ett annat slag..
 
 
Lite skillnad? 😎
En smidig plattrensare som sparar din rygg hittar du här!
 
 
Sasha njuter för fullt i värmen 😊
 
Sedan så åkte jag och hundarna in till Mickis för att hjälpa henne med en cykel som hon fått låna så hon kan cykla till jobbet och så gick vi ner och badade en sväng..
 
Nu ska jag fortsätta min Walking dead maraton!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0