Varg i krokarna..

 *Innehåller annons för Julalånet*
 
 
Igår blev det en 7km runda med Sasha och vädret växlade mellan lagom varmt till skitvarmt men som tur var så finns det gott om vatten i dikena så man kan svalka varma tassar.
Jag fick för mig att gå lite offroad genom skogen med längs ett kalhygge som jag fått för mig borde sträcka sig till stora vägen men vi hamnade ganska snabbt i skogen istället.. Skitsmart med en hund som tyckte det var asroligt att äntligen få "springa" i skogen och en matte med bruten svanskota? Men ingen dog som jag brukar säga och vi hittade ut med hjälp av googlemaps och platsstjänster påslaget 😉
 
 
Strax efter att vi kommit ut på stora vägen så hittade Sasha den här och då kändes det inte längre som en bra idé att klampa omkring i skogen offroad så det hoppar jag nog i fortsättningen...
Jag kanske skulle ta och åka dit och plocka upp den och skicka till länsstyrelsen för vargarna häromkring "finns ju inte" för bajsarna är inte inräknade 😆
 
 
På eftermiddagen tog jag tag i gräsklippningen för nu var det en vecka sedan jag klippte gräset.
"Bild före"
 
 
"tadaa bild efter😉"
 
Det kanske hade sett snyggare ut om jag hade stängt av gräsklipparen när jag körde den över gården men då blir den väldigt tung att köra..
Sedan så det det väldigt ovårdat ut till vänster men tanken är att gräset ska växa över gruset och en del av asfalten och det går ganska fort faktiskt. Plattorna kan jag inte rensa just nu eftersom jag brytit mig men jag funderar på att köpa en plattrensare på Jula (399kr) för det är ganska drygt även om man inte har ont.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0