Det finns ju fördelar med att ha ont..

*Innehåller annonslänk till Gardenstore*
 
Idag vaknade jag klockan 5 och kunde inte somna om för att det gjorde ont i svanskotan så det var bara att kliva upp.. Fördelen med det är att jag och hundarna fick njuta av tidig morgonsol och fågelkvitter!
 
 
 
Igår åkte jag in till Furudal och hämtade Mickis då vi hade tänkt att sola och så rastade vi Sasha på det här viset haha..
Jag orkade dock inte ligga still speciellt länge så jag började näta in verandan så katterna kan få komma ut lite och så jag kan ha dörren öppen.
Att stå upp och göra saker går alldeles utmärkt men det gör ont när jag tar längre steg eller måste böja mig/huka mig eller kliva upp på trappstegen..
Sen så skulle jag behöva en lång person i mitt liv som kan hjälpa mig att fixa där jag inte når 😉
 
Sen när jag kört hem Mickis så höll jag på att inte ta mig ut ifrån bilen, så att köra bil är kanske inte att rekommendera 😕
Och som ni ser så behöver jag klippa gräset igen med men frågan är ju om jag klarar av det?
Tänk om man hade haft en robotgräsklippare istället? 22495 :- är ju ändå inte så jättefarligt om man sedan slipper att klippa gräset i fortsättningen eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0