En knytnäve i ansiktet!

 *Annons för Doktor.se*
 
 
Så här snygg var jag när jag vaknade imorse! haha
Jag blev biten av en broms (tror jag) igår när jag klippte Molly och det blev svullet under ögat precis som det blir av ett sådant bett, men imorse när jag vaknade så hade hela ögat och kinden svullnat upp så nu ser det ut som att jag har blivit misshandlad.
 
Bild på Mollys nya sommarfrisyr kommer när jag lyckas få henne att posera.
 
 
 
Det blev en stor påse hår som jag lade upp i ett träd åt fåglarna 😊
 
 
 
Tanken var ju rätt fin tills regnet kom...
 
Sen så var jag ju till VC igår med fast först så hade dom inga tider kvar och tyckte att jag skulle ringa en sjukgymnast som skulle säga åt mig över telefonen hur jag skulle göra med mitt onda.. Självklart så ifrågesatte jag det och blev till slut tvungen att säga att jag också är vårdpersonal och jag vet att jag måste bli undersökt och att en sjukgymnast inte kan veta hur det ser ut inne i min kropp. *poff* så fanns det inte bara en tid utan två!
 
Resan ner blev en vansinnesfärd i bra mycket högre hastighet än vad man får köra då jag ville komma fram så fort det bara gick eftersom det gör ont som satan att köra bil..
Nu ska jag tillbaka på en röntgen imorgon så jag har en ny resa att se fram emot 🤢
 
Varför finns det inte sjuktaxi för yngre personer som behöver det?
Jag var ju med om samma sak i vintras när jag hade corona och var tvungen att sitta svårt sjuk med över 39 i feber osv. och köra till edsbyns VC som ligger närmast mig (3,3 mil) för provtagningar varje dag..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0