Foton från midsommarhelgen och godaste räk och västerbottenpajen!

 *Innehåller annonslänk till bagaren och kocken*
 
 
Midsommarafton firade jag hemma tillsammans med Mickis. Egentligen så skulle det komma fler men nu blev det inte så av olika anledningar vilket var lite tråkigt.
 
 
Jag har så mycket fina blommor i min trädgård just nu 🙂
 
 
Midsommarkvällen bjöd på denna vackra solnedgång!
 
 
 
Vackert eller hur?
 
 
Jag hittade ett recept på västerbotten paj med räkor som jag var tvungen att testa till midsommar maten och den blev sjukt god!
Jag moderniserade den lite med att även ha i ost i räkröran och sedan köra den en stund i ugnen igen.. Egentligen skulle den ätas med kall röra och bara ost i själva skalet.
 
 
Pelle som har varit Mickis katt talade om att han saknade henne genom att bädda ner sig på hennes påse när hon åkt hem 💓
 
 
 
Självklart så måste Kalle också ligga där..
 
 
Kalle äger altanen 😉
 
 
Pelle tittar till Sasha ute på altanen.
 
 
Molly njuter av solen 😊
 
 
Och idag har jag provat att jobba igen och jag kommer bara jobba på "husen" tills det känns okej att köra bil igen.. det började "bra" med att jag hade svårt att ta mig ur bilen när jag kom fram till jobbet, Men resten av dagen flöt på bra utan att det gjorde ont men hemvägen var inte så rolig och sedan hade jag ont när jag gick min runda med Sasha så det blev bara en halvtimmes runda på 2,5 km och sedan lite bad istället.
Imorgon är det dax för jobb igen och sedan är jag ledig i två dagar så det blir en mjukstart 😉
Och något resultat ifrån min röntgen har jag inte sett röken av så jag får väl ringa och fråga om jag hinner ringa tidigt imorgon...
 
Den snygga porslins formen fick jag av Mickis i julklapp för några år sedan och den hittar du här i ett set på två olika storlekar!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0