Hittade en skum grej i skogen..

"Innehåller annonslänk till julalånet" 
 
 
Så här mysigt hade hundarna det idag på förmiddagen..
 
 
 
Och katterna hängde här uppe.. 😂
 
 
På eftermiddagen så blev det en ny långpromenix med Sasha!
Vi gick på tågrälset mot Furudal och hittade en väg som ledde oss upp på väg 301 som går förbi där vi bor. Rundan landade på 9,5km så det får väl räknas som en bra runda eller hur?
 
 
Där vägen kröker sig kom vi ut 😉
 
 
Jag såg något konstigt när vi gått en stund och gick ut i skogen för att titta och hittar en säck full med flytvästar i olika varianter.. Säcken föll i bitar när jag tog i den så jag antar att den legat ganska länge? Men flytvästarna verkade vara i ok skick.. Jag lade ut detta i en lokal grupp men ingen verkar ha tappat något så jag kanske plockar upp dom om dom ligger kvar nästa gång jag kör förbi om ingen annan ser dom innan dess för nu är ju säcken öppen så det "lyser" lång väg 😊
 
Behöver du köpa flytvästa till hela familjen och även din hund så hittar du allt på Jula och du kan samtidigt dela upp betalningen här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0