Måla måla..

*Innehåller annonslänk för Byggmax & Beijerbygg*
 
Imorse klev jag upp kl. 7 för att ringa vårdcentralen och dom ringde upp igen kl. 8.30 men det blev jag inte så mycket klokare på.. hon skulle iallafall höra av sig när hon pratat med doktorn och det gjorde hon 17.30 så nu har jag fått en ny tid för röntgen.
Jag är faktiskt lite tveksam om en röntgen verkligen behövs för det går ju åt rätt håll iallafall även om jag måste sitta snett och gärna ha ett ben uppvikt och jag kan böja mig nästan helt nu utan smärta..  Jag får testa att sätta mig i bilen imorgon så bestämmer jag mig då för det är då det är som jävligast.
 
 
På eftermiddagen tog jag tag i listmålning i mitt sovrum eftersom det regnar ute och jag inte kan vara stilla, även om detta kanske inte var det bästa att göra när man har ont (Det är väl tur att ingen ser en när man kryper omkring på golvet?).. haha
 
 
Nu är det gjort iallafall!
Nu har jag bara en omgång till att måla på dörrkarmen och sen själva dörren sen är mitt sovrum helt klart! 🙂
 
Färg och allt för reovering hittar du här och här!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0