Nu är det så gott som klart!

*innehåller annonslänkar till Byggmax & Beijer Bygg*
 
 
Nu har jag kämpat på i flera dagar med att näta in min veranda så katterna kan komma ut lite och så jag kan ha dörren öppen 😊
Det har gått väldigt långsamt med tanke på att jag knappt kan böja mig, men jag har fått in en bra teknik där jag försiktigt böjer på knäna och sedan sätter en hand på knät när jag ska upp igen.. annars så känns det nästan ingenting när jag står upp..
 
 
Jag kom på att jag kunde fråga min arbetskamrat/ Mickis kompis Jessica om hjälp med den övre delen av nätet och självklart så kunde hon det! 😊
Katterna ska även få ett klätterträd av henne så dom får det riktigt mysigt där ute.
 
 
Pelle fullkomligt älskar sitt nya ställe medans Kalle är lite mer försiktig och fundersam..
 
 
Så här blev resultatet!
Sen  funderar jag på att sätta upp lite gardiner med så det ser lite mysigare ut men jag har inte kommit på hur jag ska sätta dom än eftersom jag bara har fyra längder.. Den som lever får se 😉
 
Nu ska jag vänta på att VC ska höra av sig så jag kan få komma på röntgen eller något.. Får jag röntga röven så borde ju det nästan bli ett kryss i min bucketlist som inte existerar än eller hur?
 
Byggmaterial hittar du här och här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0