Röntgen och min trädgård!

 *Innehåller annons för Gardenstore*
 
 
Idag har jag och Mickis varit ner till Rättvik en vända och jag har fått röntga min lilla rumpa haha..
Jag fick ligga på rygg så det kändes inte lika pinsamt som jag hade föreställt mig..
Nu kan det ta upp till en vecka innan jag får svar på om det syns något eller ej,  Men ont har jag iallafall fortfarande.
 
 
 
Igår sålde jag lite grejer och speciellt en sak var väldigt skönt att bli av med då den påminde väldigt mycket om  Dennis.

 
 
Sen så hände en lite rolig grej idag.. Jag stod och tittade ut i trädgården och upptäcker att ett litet träd som var klent som sly för två veckor sedan när jag, Sabina och Molly försökte artbestämma det.. helt plötsligt hade det fått två ganska grova stammar och är nu ca. 5-6 meter högt!
Hur är det ens möjligt att det kan dra iväg så på bara två veckor? Dessutom var det bara några kvistar som förra ägaren satt upp med blompinnar när vi flyttade in för 5år sedan och det har inte vuxit så jättemycket sedan dess.
Nu har vi iallafall kommit fram till att det förmodligen är ett körsbärsträd.. är det någon som vet hur lång tid det kan ta för ett körsbärsträd att växa till sig?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0