Skrapa skrapa..

*Innehåller reklam för Vetzoo*

 
Idag gick jag "Göringsrundan" på 5km och när jag går den så brukar jag nästan alltid prata i telefonen för den rundan är ganska tråkig, bara skog liksom 😉
Men den kan iallafall bli lite intressant dom gånger man ser björnspår där.. Idag var en del av vägen översvämmad så till slut fick jag offra mina skor och helt enkelt gå i vattnet för det gick inte att balansera på tuvorna vid sidan av vägen med en hund som tyckte det var superkul att trava i vatten 🤣
 
Sen så har jag skrapat och tvättat verandan på framsidan så vid tillfälle ska jag börja måla.
Dock så har jag inte så mycket färg då dom stora burkarna som skulle kosta 199kr kostade över 500 på Biltema i Mora, jäkligt dåligt av dom om ni frågar mig.
Vi tom. kollade upp färgen på Biltemas dator och då stod det 199kr men sedan när man klickade på den så kom det högre priset fram..
 
 
Här är resultatet efter skrapningen!
Tittar man på bilderna så syns det kanske inte så jättestor skillnad och jag behövde bara skrapa hörnstolparna och ovansidorna på kanterna.
 
Nu ska jag fortsätta kolla på serien "The walking dead" som jag har börjat om från början på.. Jag kan säga att det har blivit en hel del serietittande nu när jag varit sjukskriven så nu börjar jag längta efter ett vardagsrum igen så man kan ligga i soffan och titta istället för i datastolen 😎
 Kylväst för hund för bara 249kr hittar du här!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0