Spöregnet from hell och bästa hundleksakerna!

 *Innehåller annonslänkar från Vetzoo*
 
 
Igår jobbade jag igen på samma avdelning som i måndags och vi satt ute med pensionärerna hela förmiddagen och njöt av solen! På eftermiddagen bjöds det på underhållning utomhus så då stannade jag på avdelningen och tog hand om dom som inte orkade följa med.
 
Lagom tills det var dax att styra bilen hemåt så svartnade himlen och planerna på att bada ute på strandnäsudden fick planeras om och vi åkte ned till en annan badplats som låg närmare Mickis.
Här har jag fullt sjå att få på Sasha flytvästen för hon hade stenkoll på att hennes älskade boll var med (fast jag inte hade visat den för henne) så då är det fullt fokus på den!
 
 
Mickis och Sasha 😊
Jag testade även om Sasha skulle våga hoppa ifrån en brygga om jag kastade bollen och där var det inga som helst betänkligheter utan hon flög i som en kanonkula fortare än vi hann blinka haha..
Hon är väldigt trygg i sin flytväst 🙂
 
 
 
 
Sen kom regnet och då åkte vi hem.. På vägen hem så började det regna så vägbanan helt försvann under vatten och Molly vägrade kliva ur bilen när vi kom hem så först fick jag springa in med Sasha sedan fick jag hämta Molly och bära in henne! Strax efter tog jag den här bilden där dom visar att dom är väldigt besvikna på matte som tvingade ut dom i spöregnet.. 🤣
 
Sashas favoritboll som både flyter och har hållit för lek i 2år nu hittar du här!
Jag kan starkt rekomendera den bollen för alla er som har hundar som tuggar sönder alla hundleksaker på nolltid och den passar även perfekt i bollkastaren som du hittar här!
Flytvästar för din hund hittar du här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0