två döda..

*innehåller annons för gardenstore*


Där har vi den ena.. alltså gräsklipparen, inte hunden.. den andra håller i mobilen och har precis klippt en tredjedel av gräsmattan och smärtan gör att jag inte får kraft att få igång den igen... Ska testa om en stund igen för den brukar vara lite extra tjurig när man kört den en stund och sedan behövt stänga av den så har jag tur går den igång!
Annars så får jag väl fortsätta imorgon men det tar emot att göra det halvklart..
Sen så är det ganska drygt att nästan bara kunna ligga på magen i solen men jag tvingade mig själv att ligga på rygg en stund iallafall..

Dessutom så borde jag ha åkt till akuten idag men fixar nog inte att köra 7 mil så ska ringa vc på måndag morgon igen och hoppas på att jag får en tid men det blir ändå 5mil att åka :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0