Badsäsongen är slut!

 *Innehåller annons för Vetzoo*
 
 
 
Igår var jag ledig men jag fick inget gjort här hemma då jag var och hjälpte Mickis att fixa i sin lägenhet och så bakade jag ostfrallor åt oss också. Sedan så var vi ner till Rättvik en sväng och var såklart tvugna att åka upp i skidbacken för att ta kort 😁
Jag kan säga att det var lite halvläskigt att åka upp för den branta slingriga och väldigt dåliga vägen med en så pass tung bil som jag har nu men ingen dog iallafall även om vi mötte en skum tjej utan reflexer på fel sida av vägen uppe på toppen.. Det var även en kille som försvann nedför den branta backen så man undrar ju vad dom två pysslade med i mörkret?
 
 
Idag så har jag jobbat igen och även varit på "kvartsamtal" på jobbet och det gick bra.. Vi får se vad som händer framöver men det är inget jag tänker avslöja här 😉
Efter jobbet gick jag en runda med Sasha och släppte henne vid Oresjön så hon fick känna på vattnet för hon gav sig inte fören hon fått göra det så nu fattar hon nog att badsäsongen är slut.. lite kallt om tassarna såg det ut att vara 🤣
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0