Färgleverans till jobbet!

 *Innehåller annons för Firstvet*
 
 
En arbetskamrat fixade 3l grå golvfärg åt mig för endast 100kr som hon lämnade på jobbet i torsdags kväll 😊 Färgen var lite väl mörk för att passa in hos mig så jag spädde ut den med vitt så burken blev full upp till kanten så nu räcker den förmodligen till vardagsrummet också!
Så imorgon ska jag måla en sista omgång sedan så är hallen uppe klar 😊
 
 
Idag innan jag satte igång med målningen så låg en riktigt lång runda med Sasha på prioriteringslistan så 7,5km blev det och solen sken nästan hela rundan fast det egentligen skulle ha regnat😊
 
 
När man försöker fotografera hunden och tungan anfaller?
 
 
När vi var nästan hemma så hittade Sasha någon intressant doft som hon bara var tvungen att försöka gräva fram.. Vad det var fick vi aldrig reda på eller inte jag iallafall haha..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0