Häcken full & trött som ett as!

*Innehåller annons för Partykungen*
 
 
Jag har haft fullt upp senaste veckan och dessutom varit väldigt trött så jag har helt enkelt inte orkat blogga något, Men nu kommer det en uppdatering på mitt spännande liv 😉
 
Mickis har skaffat sig sin första tatuering som föreställer födelsedatumen för hennes tre systrar och nu hon planerar redan nästa tatuering!
 
 
Mickis har även gjort denna fina tavla på mig och Dennis med "daimond painting" 😊
 
 
Förra helgen var jag tredagars ledig så då åkte jag, Mickis och hundarna till Eskilstuna för att hjälpa Nathalie och Alex att flytta till deras nya radhus som dom har köpt.
Sasha gillade utsikten ifrån Mollys och Sabinas lägenhet men hon var väldigt stressad när vi gick ut med henne så storstaden är ingenting för henne längre..
 
 
Sasha och Mollys hund Simba hade väldigt roligt tillsammans förutom att Simba var lite väl intensiv och inte riktigt kunde sluta leka haha.
 
 
Sabina tog den här snygga bilden på mig och Sasha när vi gjorde grimarser båda två haha..
 
På lördagen körde vi grejer hela dagen och sedan var jag och Sabina hos Jasmine och spelade spel och drack bubbel.
 
 
På söndagen så sov jag till 11 och sedan tog jag en promenad till Jack som passade Molly över helgen och lämnade Sasha där och sedan så traskade jag vidare till Nathalie.
Jag hjälpte till lite med mitt barnbarn Amadeus och sedan så åkte vi till Brödernas i Tuna park för att äta eftersom Sabina jobbar där! Det var väldigt gott men nästa gång väljer jag nog bort rödkålen 😉
 
 
Innan vi åkte hemåt så besökte vi graven men den här gången lämnade vi inget eftersom det vi lämnar blir bortplockat...
 
 
 
I tisdags så kunde det med att snöa ganska ordentligt och det kändes som att det kanske var lite väl tidigt? Men det gick bra att köra hem med sommardäck iallafall för jag tänker inte byta än!
Kanske nästa helg.. den som lever får se..
 
 
Idag har jag varit ledig och har hunnit med att ta ner studdsmattan och burit in utemöbler och grillen mm. samtidigt som jag pratat i telefonen med Nathalie och kastat boll till Sasha haha.. (man kan ju lixom göra tre saker samtidigt 😉).
Jag gjorde även en minneshörna vid garaget åt Dennis med sakerna vi köpte till graven för där får dom stanna kvar.. ev. så flyttar jag dom till någon bättre plats för Nathalie tyckte inte att platsen var så bra med tanke på att han dog i garaget så folk kanske tycker jag är underlig nu haha.. inte för att jag bryr mig något nämnvärt men ändå liksom haha
Sedan så har jag städat, kört en disk och tvättat två maskiner och tätat fyra fönster här på undervåningen så jag får vara nöjd med den här dagen!
 
Imorgon vankas det jobb igen..
 
 
Glöm inte att beställa kläder till Halloween! 👇
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0