Något fel är trasigt..

*Innehåller annons för Autoexperten*
 
 
Jag har jobbat två kvällar nu måndag och tisdag så då hinner jag inte med så mycket mer än att gå en 5km runda med Sasha runt byn innan jobbet.
Men idag stod det bilmek på schemat då mina vindrutetorkare kilade vidare i måndags kväll tydligen... Nu är ju jag inte helt handfallen så jag kollade säkringar i boken och det visade sig att det skulle lösa problemet! Dock så visade det sig att bilden i boken inte stämde med verkligheten men jag löste det till slut tillsammans med en hjälpsam granne som råkade komma förbi precis när jag börjat klia mig i huvudet 😂 Dessvärre var säkringarna jag hade för små så vi tog en annan säkring som vi tror hörde till fönsterhissarna och satte där vi kom fram till att säkringen för vindrutetorkarna satt så nu måste jag köpa fler säkringar så jag har hemma, Men huvudsaken är ju att vindrutetorkarna fungerar då det ska regna idag!
 
Jag återkommer med info om vad som inte fungerar någon annan dag.. hahaha..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0