Veckan som gått!

*Innehåller annons för PN Jakt*
 
 
Den här veckan har jag haft min "mördarvecka" på jobbet med fyra förmiddagar på raken, Det är en för mycket faktiskt och det är lite så att man börjar längta till nattjobb igen för då slipper man gå upp så tidigt på morgonen... Jag har varit på demensboende hela veckan och i tordags så var jag med ett helt galet jäng så jag var helt slut på eftermiddagen av allt skratt 🤣
 
I tisdags regnade det så mycket och jag hade inte packat med Sashas regnkappa så då hoppade vi promenixen men resten av veckan så har vi gått efter jobbet och igår så hittade Sasha en extra fin pinne som hon bar utan att släppa den i 3km tills vi var hemma hos Mickis igen!
 
Idag blev det en långpromenix på 7km och jag såg en riktigt stor fin älgtjur men den sprang tyvärr bort innan jag hann fota den och sedan passerade den över järnvägen vi gick på så Sasha blev helt galen och skulle spåra och springa efter den så jag fick kämpa ganska ordentligt för att hålla mig på fötterna och inte halka på dom hala järnvägsslipersen.. Jag är fortfarande sjukt rädd att ramla och slå upp min skada 😕
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0