Alla borde bo i Orsa!

 *Innehåller annons för Lån&sparbank*
 
 
Idag har jag varit iväg och jobbat på ett av Orsas boenden och det har flutit på utan några större missöden... Jag är så tacksam att jag hittade till Orsa för alla är så trevliga och måna om pensionärerna, när jag blir gammal ska jag vårdas i Orsa om det går så långt 😉
(Känner jag mig själv rätt så kommer jag sitta här i mitt hus med 15 katter och 5 hundar + lite annat och vara en envis tjurig gumma som vägrar ta emot hjälp av min kommun😂)
 
Efter jobbet så handlade jag lite och sedan gick jag en runda i Furudal med Sasha och vi mötte en annan Amstaff och hans husse så Sasha fick lite socialträning och även den.. Hans amstaff och min är förmodligen dom ända av den rasen här i krokarna så det var lite kul.
 
 
När vi kom tillbaka till Mickis så tänkte vi laga mat men det pallade vi inte så det fick bli en pokemon runda istället! Fotot tog jag vid Ore kyrka där det finns ett "gym" 😊
 
 
Ore kyrka..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0