Jobbhelg och ny bil!

*Innehåller annons för Svenska gummihuset* 
 
 
Den här helgen har jag jobbat fredag kväll och sedan lördag dag och det var första gången sedan 2018 som jag jobbade dag efter en kväll så jag var rätt slut som artist på lördagskvällen!
På söndagen jobbade jag kväll igen så då fick jag lite sovmorgon iallafall.
 
 
Idag har jag varit ledig och då blev det en tur runt Göringen med Sasha.. Jag fotade ett vargspår men bilden blev dålig 😐 
Jag fick med mig två äckliga älgflugor med ifrån promenaden och dom har vi faktiskt varit förskonade ifrån den här sommaren men nu verkar dom ha vaknat till liv, Dom är nästan äckligare än fästingar med sina klibbiga fötter som man känner när dom kliver runt i hårbotten på en och sedan så är dom jättesvåra att få bort.. urk kliar fortfarande när jag tänker på det...
 
 
Sedan så bar det av till Orsa för att köpa en skitful ford focus men den kostade bara 3000 och är besiktigad och min andra kommer kosta mycket mer än så att fixa till så denna får duga så länge 🙂
Det är ju dessutom en kombi och så har den dragkrok så nu kan jag börja rensa ur garaget och bodarna här! Och så går den på etanol med och det ska tydligen vara lite billigare säger dom som vet 😆 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0